HipHop Msn Nickleri

6 Kasım 2007 Salı

aglarım kimseler duymaz sesimi hakırırım yıldızlara ismini
kac sokak var gördügümde agladım bilirmisin yanlızlıktan migdem bulanır geldesem gelirmisin
arabam yok ama sesimi kesmeyi bosuna esmeyin dönmesemde rapten vazgecmeyin
ask dedigin yalan olmam ona teslim
gidersende geriye dönme dönersen de üstüne fazla bir sey giyme
tutamadıgı verdigim sözlerimi silmedim yaslı gözlerini
ölüm yakın görüyorum izlerini haydi son defa tutayım ellerini
gülde güleyim sevde seveyim ölde öleyim senin için sensiz ben bir hiçimdostlar namertler hepsi sertler
inlermeler fazla sürmez bu rap burda bitmez duygusala baglamısız tekbir cifli yetmez
kolpa olan doslarım bu sözleri yesin gözlerini kacırmadan kullak verip dinlesingun batımı ben ayyaşım bir köşe başında kaymışım.
baska kimseyi sevemicek benim onu sevmedigim başka kimseyi göremicek beni onu görmek istemedigim gibi
son sölediklerim aklından cıkar çünkü gecerli degil onlar

HipHop Nickleri

0 yorum: