Etkileyici Şekilli

10 Ocak 2008 Perşembe

Küçük kelebeğin tül kanatlarının pırıltılı tozları parmak uçlarıma karıştı. Onlar oradan ne zaman uçarlar sen yüregimden o zaman .


Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar, ben sana onuncu köyden sesleniyorum. Seni çok ama çok seviyorum.
Eğer geceler seni düsündüğüm kadar uzun olsaydi asla sabah olmazdi .


Sen bana bakma, ben senin baktığın yerde olurum.

Gözlerinde doğmak, yanaklarında yaşamak, dudaklarında ölmek icin Gözyaşın olmak isterdim.

Aşkımı dağlara yazacaktım ama aşkımdan büyük dağ bulamadım…

Senin olan herseyi sensizligi bile seni hatırlattığı için seviyorum.

İçtiğim sigaram gibiydin aranızda tek bir fark vardı, sigaramı ben bitirdim, beni de sen…

Başını göğsüme yasladığın zaman tek düşmanım akıp giden zamandır.

En sonunda bir gün seni gözlerime hapsedip sevgimle boğacağım, sonra seni kalbime gömüp Azraile hadi al canımı diyeceğim, sensiz bu dünyayi asla terketmeyecegim.

Kalbimde 3 çiçek yetistirdim. Sevmek, sevilmek ve beklemek. Sen bunlardan ikisini kopardın. Bana sadece biri kaldı, beklemek Etkileyici Msn Nickleri


Ağırdır sevmelerim her yürek tasıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz.

mutlu olmak için bir kelime yeter




Zalimin Zulmü varsa seveninde allahı var




Yine sona sardı aynı kaset. BIKTIM !

En büyük fırtınalarda bile denizden vazgeçmez martılar.

Gittin, herşeyimi alıpta gittin! Sen gittin ben bittim !

Dumanımda o vardı, sigarayı bıraktım; kadehimde o vardı, içkiyi bıraktım;
rüyalarımda o vardı uyumayı bıraktım; baktım ki onsuz olmuyor, yaşamayı bıraktım!
.
Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:geçip giden zaman.

aldanma hayatın cılvelerıne hersey bahane ,görünüsüm serseri ama gönlüm sahane
si


l at aklından yazıp cızdıgın eserı herkezden üstundür su gördügün serseri.

Gittiğin gün kendin gibi herşeyimi alıp gittin.Sen gittin ben bittim.
Kader deyip çekip gittin.Sen suçlu değilsinde,kader mi suçlu ey zalimyürekten kalpe gelen sevginizi dilinizin ucuna getiren aşkı bir iki kelimeyle özetlemek gerekirse işte



*Yüreğimin ta içinde bir ateş yanar.. Yanmayan yer kalmamış söndürsen ne yazar.. Taşa toprağa seni yazdı bu eller.. Ah sevmenin değeri bir bilseler
.
**Kalbe yazılan yazı silinmiyor, sildim desende bir iz kalıyor, senden kalan anılar aklıma geldiğinde, kalbimde uyuyan dev uykudan kalkıyor.

**Dün gece saatlerce ölümü ve sensizliği düşündüm,acaba hangisi zordu? Ölüm mü sensizlik mi? ölüm sensizlikse sensizlik zaten ölüm

**Sus dedin susuyorum şimdi hiç konuşmamak üzere mutlu ol rahat ol direnme mutlu olacaksan eğer bu dil ömür boyu susar dil susuyor kelime susuyor cümle susuyor ama kalbimse o hep seni söylüyor o hep seni söylüyor

**Unuttuklarını anımsa, Kaybettiysen ara, Özlediysen git bul, Kırdıysan af dile, Kırıldıysan affet. Çünkü hayat çok kısa...

**Sevmek ellerini tuttuğumda dertlerimi unutmaksa Dizlerine yattığımda mutlu olmaksa Seni öptüğümde heyecan duymaksa O zaman seni seviyorum.

**Herkes Aynıyken Ben Farklıydımm.... Şimdi Herkes Farklı Ben Aynıyım... İşte Buda Benim Farkım

**BİR GÜN BNİ ANIMSARSAN EĞER İLK ÖNCE GÜL GÜLÜCÜKLE AN ADIMI DHA SONRA BENİ SEWEN BİR KIZDI DE
VE DE SENİ NE KDR ÇOK SEWDİĞİMİ BİLEMEMENİN ACISIYLA MUTSUZ OL.

**Yalnızlığa gömüldüğün bir akşamda, güneşin geç doğduğu soğuk bir sabahta özlediğinde ve ağladığında sıcak bir ele hasret kaldığında beni hatırla hep seninleyim…

**Sevgi deger vermesini bilmektir..Sevgi sevdiğini özlemektir..Sevgi birliktelikten sevinç duymaktır..Sevgi onu kalbimde hissetmektir..Seni çok özledim Aşkım.

**Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş. Yok be aşkım asıl ölmek “Sensizlikmiş”

**Gecemidir insanı hüzünlendiren yoksa insanmıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen. Gecemidir bana seni düşündüren yoksa benmiyim seni düşünmek için geceyi bekleyen.

sevgilinizi öpmek için birbirinden güzel nick sözleri ;)


Seni 1 öpsem 2 kıskanır 2 öpsem 3 kıskanır 3 öpsem 4 kıskanır 4 öpsem 5’in aklı kalır benimle tüm sayıları denemeye var mısın _?Alem oyuncu olmuş ama bilmiyorlar ki yönetmen benim istediğime ROL istemediğime YOL veririm ..!!!
Gözlerime çizdim seni açmaya korkuyorum.
Varlığımda kıymet bilmeyenleri yokluğumla terbiye ederim ..!!!
Seni önce titreteceğim sonra ateşlendireceğim sonra yatağa atacağım sonrada terleteceğim tanıdın mı beni ben GRİP =)
Şimdi çok iyi anlıyorum nefes almak değilmiş yaşamak.
şimdi başkasının olsan da boynu bükük yalnız kalsam da elimi tutup saçımı okşamasan da biliyorum ki yine benimsin.
Ben biz olmaktan vazgeçtim sevgili.
TANRININ BANA VERDIGI EN KUTSAL HEDIYE SEVGI DOLU BIR KALP;YALNIZ, BUNUN BANA ACI VERECEGINI HIC HESABA KATMAMIS OLSA GEREK.
Bir Cevabim Bile Yok . Ama Soruya Hayran Kaldim .!!!
є уαяıη υмяυм∂α,ηє ∂є ∂üη ~

ѕözℓєяιη вüуüк, уüяєgιη кüçüк..уαηℓιѕℓαяıη çσк, ∂σgяυℓαяıη уσк.кєη∂ιηє göяє ѕαηѕℓι, вαηα göяє zαναℓℓι!!(No Commet!)

•ßєи уσℓυмυ ѕєçтιм уα ѕєи уα öℓüм .

ѕєиι ѕєν∂ιğιм кα∂αя нιç кιмѕєуι ѕєνмιуσяυм.

ѕση вι кєѕ уιηє σηα gι∂ι¢єм ѕση вι кєz ∂υ∂αğıηı öρü¢єм нαуαтıм νυя кαℓвιм....

Ўεмįήįm Ў£мįή DãмãяLãяıмdãkį Kãή Cãήlм ôLگµή.. گεndεή ßã$kãگıήı گ£v£яگ£m ßµ Cãή ßãήã Hãяãм ôLىµή...

∂üşмαη кєℓιмєѕιηιη αηℓαмιηι αякα∂αş ѕιƒαтιηι тαşιуαηℓαя∂αη öğяєη∂ιм...!
ѕєяѕєяιℓιк мι ؟ üѕтüмüzє уσк. ѕєνgιмι ؟ öℓüмüηє. αşк мı ؟ єη güzєℓιηє. ιçмєк мι ؟ αѕℓα. кανgα мı ؟ αтαяα αтαя, ѕαтıяα ѕαтıя..!

๓єтαllicα вι gяυq αуภเ zα๓αn∂α вi тαяzdıя!...

нαуαтı öℓє вιя уαşαкι нαуαт ѕєηι кıѕкαηѕıη öℓє вιя ѕєωкι öℓüм ѕαηα α¢ıѕıη...

αяα∂ιğιη_şєуιη_∂єğєяι_αяαякєη_νєя∂ιğιη_∂єğєя_к α∂α∂ ιя.....

gι∂є¢єgιη уєяℓєяєєє αℓ вєηι∂є göтüя ѕєηѕιz нαуαт вєηιм ιçιη вιя öмüя..

вιя ∂ιℓєк αgα¢ı σℓѕαу∂ı єgєя ∂ιℓєğιмι кαℓємℓє ∂єğιℓ кαℓвιм∂єη αкαη кαηℓαяℓα αℓℓαнιм вιzι αуιямα уαzαя∂ιм.

1 yorum:

bedişş dedi ki...

nickler çok güzelmiş çok begendim ellerinize sağlık çok güzeller