2008'in En Etkili Msn Nickleri

27 Aralık 2007 Perşembe

GözLerin daLarSa ßiLki dü$ündüm Seni, kuLagIn CInLarSa ßiLki aNdIm Seni, GeCe UyanIrsan ßiLki ReSMiNi Öptüm, GözLeriNden Ya$ damLaRSa ßiLki SenSiz ÖLdüM..

En uzun süren aşk , imkansız olandır.

Bir deliinin seni sevmesine izin ver ama , o sevginin seni delirtmesine izin verme.

bir insanın bir insana verebileceği en olumsuz değer sevgidir.

Gidene kal demeyeceksin.gidene kal demek zavallılara kalana git demek terbiyesizlere.dönmeyene dön demek acizlere yakışır.…

Yağmuru , rüzgarı , güneşi sevdiğini söylüyorsun , Yağmur yağdığında şemsiyeni açıyorsun , rüzgar estiğinde pencereni kapatıyorsun , güneş doğduğunda gölgeye kacıyorsun , ve beni sevdiğini söylüyorsun. inan çok korkuyorum bir günde beni terkedersin.

Vücudun otobüs, beynin şöfördür kalbin şöför maaline geçerse aşık oldun demektir.
Aşık bir insansan mantığını unut, mantıklı bir insansan aşkı unut. Hem aşık hem mantıklıysan kıskanırım seni ben

Rüzgarı keman çaldığı ve damlaların Pencereye vurduğu soğuk bir gecede Uzanıp, hayalini kurduğun ve keşke Dediğin bütün güzellikler senin olsun

Cicekler bahcesinde gecsede ömrüm senin üstüne gül koklamam gülüm seni koklamak olsada ölüm sen buna degersin be gülüm.

0 yorum: