Sitemli Msn Nickleri

27 Aralık 2007 Perşembe

Birgün hayatin bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasiz gitmek istersen, yanima gel ki sana sensiz yasamanin, sensiz olmanın ölüm oldugunu göstereyim…

Hayatta Dört Yanlis yaptim; Dogmak,Yasamak,Büyümek ve Umutlara Sarilmak, Bir Tek Seyi Dogru Yaptim O da SENI SEVMEK Ama Unutmusum Güzelim Dört Yanlis Bir Dogruyu Götürdü….

TATLI BIRI VARDI SEVILMEYE DEGER GUZEL BIRI VARDI, GORULMEYE DEGER, IYI DOSTLAR VARDI OZLEMEYE DEGER. AMA BIRI VARDI KI CAN VERMEYE DEGER TABII KI ANLARSA EGER!

DUN CICEKCININ ONUNDE BIR GUL GORDUM, DUNYANIN EN GUZEL GULU BENIM DIYE HAYKIRIYORDU.O GULU ALDIM, AMA EN GUZEL GUL OLDUGU ICIN DEGIL…SENI GORUP UTANSIN DIYE!…

SEVMEZ OLSAYDIM SENI O YALANCI GOZLERINI, SEVMEZ OLSAYDIM SENI O IPEK SACLARINI TUTMAZ OLSAYDIM O PAMUK ELLERINI. INANMASAYDIM O YALANCI GOZLERINE!

Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum..

Bir serçeydim sürüden ayrılmış, gökyüzünde kaybolmuş, o ise bir kartalmış avlanmaya çıkmış gelmiş bula bula beni bulmuş.

Bir davetiye verdiler bugun elime, okuda gör dediler seni seveni. Okudum ağladım, inanamadim.. Senindi o davetiye, benim ismim yerine baska isim yazılmış, altina bekliyoruz diye imza atılmış, üstüne bekliyoruz diye Kalp kazılmış, DAYANAMAM gelirsem ben o düğüne.. Gözyaşlarım benden olsun sana hediye..!!!!

Keşke sen ben olsan ve doyasıya sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan, keşke ben sen olsam ve böylesine sevilmenin tadını çıkarsam.

Aşkımız için kan dökmemi istiyorsan sana dünyanın şah damarını keserim illede senin kanın olacak diyorsan mühim değil ben seni toprakta da severim.

Benim kalbimi kırmak suya yazı yazmaya benzer, kırılan kalbimi düzeltmek gece doğan güneşe benzer. Sen o suya yazı yazmayı başardın şmdi güneşin doğmasını bekle…

Hayatta hiçbirşey ağlamaya değmez. Değen zaten ağlatmaz. Ağlarken başını dik tut ki gözyaşların seni ağlatan kadar alçaltmasın.

Keşke yanlızlığım kadar yanımda olsan, yanlızlığımla paylaştıklarımı seninle paylaşsam, keske senin adın yanlızlık olsa ve ben hep yanlız olsam…

0 yorum: