Eğlenceli Nickler

19 Aralık 2007 Çarşamba

beni sevene canım feda sevmeyene elveda

her sokakta kavgamız her duvarda yazımız her karakolda namımız ve her genç kızın çantasındda bir fotografımız vardır

okur yazarım üfler gezerim

hayat hoştur,içi boştur,elinde kitaplar koştur Allah koştur

az konuşup çok dinlememiz için bir dilimiz iki kulağımız vardır

göz yaşarmadıkça gönülde gökkuşağı olmaz

öküz öldü inek dul kaldı vah vah ne iyi hayvandı
allah kullarını asla unutmaz ama insan insanlığını unutur

ey aşk nerdesin güzel yerdesin sen her yerdesin tamamda nerdesin?

Noel Babaya neden no-el baba demişler ki

dışından baktım aşık oldum içine girdim kül oldum

**neskafe bile 3ü 1arada ben yalnızım**

Eğer bir gün bir köşeye büzülüp ağlayacak olursan yanında olmak isterim... çünkü mendil satıyorum bir alana bir bedava...:)

bu çocuk çok can yakarr

bir adamı hıçkırık tutmuş öksürük dövmüş

0 yorum: