Anlamlı Nickler

27 Aralık 2007 Perşembe

ya bitmeli bu işkence ya bitirmeli beni ya istemeli beni ya da tamamen silmeli

hayatim gibi nickim de renksiz


neyin bildin ki degerini benimkini bileceksin bunu da tabi mahvedeceksin

zindan olmuş dünya bana duvarımı kendim ördüm meydan kalmış ona buna ben sonumu kendim gördüm

SiLdim anıLarımdan seni.. Hiç merak etmiorum, sewio musun artık beni.. Kafam, ruhum, bedenim sensiz!! Eminim, mutLusundr ßnsiz..!

öLmeyi çoqTan gÖze aldıqTa yaNımızda kİmLeri gÖtüreceðimİzi dÜþüNüyorUz


ASLI FESLI BULUNMAYAN DÜNYA DERTLERI, BUGÜN BARI YAKAMI BIRAKINDA, RAHAT RAHAT DÜSLER KURAYIM

Hér Adamım Diyen Adam DéðiLdir,,SéninDe Dédiðin Gibi Hér DélikanLıyım DiYén DéliKanLı Déðildir SénınDé olmaDıðın Gibi !!!!

Duruyorsak sebebı war susuyorsak nedenı war herkez rahat olsun herseyın bı zamanı Var...!!

pich oLup imparator oLucağına $erefLi oLup hiç oL…!!!!

Bazilari seyrederken hayati en önden Kendime bir sahne buldum oynadim Öyle bir rol vermisler ki; okudum okudum anlamadim...

bИy yaИLı$ áИLбҐбИ heR$eҐdЭИ ИиfRиt иğioRuМ...

8'd£n Sonra, 9'q£LS£d£, 10'Suz ßırakma K£ndini..


HAYATI SEVİYORUM AMA SEVGİM KARÞILIKSIZ.

aranızdan çıkmadı bir adam yolunuza ermedi hiç kafam kaçamadım o da benim hatam geçmiş olsun şimdi her şey yalan


kan kaybediyor hayatım can çekişiyor hayallerim yaşamak zor geliyor artık bana nerde hata yaptım diye düşündükçe batıyor her limanda gemilerim yaşamak istemiyorum artık aranızda


ya kendini bırak bana ya da beni bana bırak da yaşayayım bu nasıl ayrılık bir daha gelmede alışayım


unuttuysan hatırla kaybettiysen ara özlediysen git bul kırdıysan af dile kırıldıysan affet seviyorsan söyle diyenlerdenim çünkü hayat yaşamak için çok kısa

sadece kavranabilecek kadar zorum ben



bu saatten sonra uğraşmam dünümle ve dünümdekilerle ben yarına bakarım yanımdakilerle


özendiqinis hayatı yaşamakla meşqulum (durumunuzu mesqul yaparsanız gsl duruo )

hersey herkes aynı tıpler standart yok kı bı fark

0 yorum: