Karizma İletiler

19 Aralık 2007 Çarşamba

Ne kolumda kelepçe ne yanımda gardiyan ne gönlümde zulüm ne ensemde ölüm o gün yanlız sen olacaksın gülüm

Ölümden korktuğum gibi seni sevmekten seni sevmekten vazgeçmediğim halde kaybetmekten korkuyorum...

dünyada tek kahroldugum şey merhaba diyerek birleşen ellerin elveda diyerek ayrılmasıdır.

sana gülüm desem o soluyor,sana güneşim desem o batıyor,ben sana en iyisi canım diyeyim çünkü o benimle birlikte yaşıyor.

Bakarsan uzaktayım düşünürsen aklındayım hissedersen kalbindeyim arıyorsan tenindeyim ve özlüyorsan hep seninleyim

dünyada iki tane kör var:biri aşkımı görmeyen sen biride senden başkasını görmeyen ben

Aşkı sen öğrettin, ağlamayıda, dertlerin üstüne dert koymayıda hadi öğretsene UNUTMAYIDA

Gülü bir gün Seni her gün Gülü soluncaya Seni ölünceye dek SEVECEĞİM

Eğilir başlar... Çatılır kaşlar... En güzel aşklar... Lisede başlar...

Bugün dünyayı istediğin renge boyayıp, bütün sevginle dağıt, kendini sevginin rengi diye tanıt, çünkü senin varlığın sevgiye en güzel kanıt

Sen bilir misin yanlızlıgı Ama nereden bileceksin Sen hiç sensiz kalmadınki

Bir damla mutluluğu Biriyle paylaşmak istediğinde Yüzünü rüzgara dön Ben ordayım...

Ellerin unutsa Gözlerin arar Gözlerin unutsa Yüreğin yanar İçine ayrılık acısı dolar BENİM AŞKIMI UNUTAMAZSIN...

Kelimeler yetmiyor sana olan sevgimi ifade etmeye Onlar bile eziliyorlar böylesine büyük bir aşka şahit oldukları için...

Her insana her nefes bir başka heves, birtek ilk aşk bitmeyecek.. daha ilk günden hep sonunu sorduk, cevap ne kimse bilmeyecek...

Bizi Seveni ALLAH'ına Kadar Sever. Gidenide Ahirete Kadar Sileriz !

Gül yaşamak için suya, aşk yaşamak için sevgiye ben yaşamak için sana muhtacım.

0 yorum: