Karizma Nickler

4 Aralık 2007 Salı

aRkadaŞLar uzUn zamanDır oLamaDm ßurDa ama aRTıq kaßLoLarım koPpmaDıĞı süReCe ßurda oLaCam inŞ. :KD


kaRiiisMa NicqLerLe ßaŞLıaq..

Hiç başlamaması gereken bir aşktı bu zaten. Yasaklarla başlayıp yasaklarla biten. Artık sevmek yok, dönmek yok. Seni yeniden sevmesini bildiğim gibi unutmasınıda bilrm

Yalnız biten her akşam da
seni ararım yanı başımda
gözlerim uzaklara dal sada
hayalin hep başucum da.

sevmek sucsa ben bir suç işledim!!!

Alayina isyan ölumune cimbom


seninle kopardık bütün bağları ,, herşey bitti artık bil bundan sonra ,,
kırıldı gönlümün umut dalları ,, kendne bir sevgi bul bundan sonra ,,

geçmşi bir düşün yalnız kalırsan ,, maziyi hatırla zaman bulursan ,,
neyleyım sevgilim pişman olursan ,, başını taşlara vur bundan sonra,,

kurtuldum kurtuldum senden böylece ,, ibadet başlattım artık her gece ,,
dualarla böylle mutluyum bence ,, tanrıyla aşk bundan sonra ,,,

olmasaydı derdimiz Söyler miydi ferdi abimiz ...

deLikaNLı kızLAR maNitasıs yaşar yeaH!!:KD:KD

sadece rengine güzelliğine aldanılan bir gül uğruna ayaklar altında ezilen umursanmayan binlerce papatya adınadır bu satırlar..
...........kalpmi ki o bağrında taşıdığın..ya o gözlerinde ki ışıltı yalan değilde ne?harcadığın bunca yıl..yani beni tükettiğin yıllarım..avuçlarıma alıp sildiğim gözyaşların ne çabuk da kurudu..bir gün arkana döndüğünde ama senin için çarpan bu yürek asla ama asla olmayacak..


İmkansızlar Deilmi Beni Sana We Buraya Baglayan Söylemeyi İsteyipte Söyleyemedigim Sözcükler Deilmi Seni Bana Wazgeçilmez Kılan

Asla düsündügünü düsünme,cünkü düsünceleri düsünmek düsüncesiz bir düsüncedir.Düsündügünü düsünürsen eger,sadece düsündügünü düsünürsün,ama asla düsünmezsin

Adini kalbime askla yazmistim
Güzel bir hayali gercek sanmistim
Senin sevgine nasilda kanmistim
Seni sevdigim icin özür dilerim

Askindan karsilik beklemek sucmus
Su vefasiz dünyada neler yokmus
Senin beni sevmeye niyetin yokmus
Seni sevdigim icin özür dilerim

Yine Dert,Tasa,Keder Herşey ßeni ßuLur Hayatın AnLamı ßumudur ?


_?_?_?_?_?_?_?_?_?_?_?_?_?_?_?_?_?_?_?_?_?_

Yaran Varsa İnsan İnanki Müzik ßir Sargıdır!

Derdime çare baytarim yok

Dengeme destek tut ki durayim

Safak günesin fermanii geçer aci tatli sayili zamanin sancisi

Ama melek bir yandan , seytan bir yandan

Basim zindan yokluk var bu kaçinci sikayetim bilmem

:KD:KDnaSıLım:KD:KD

0 yorum: