Garip Çekiçi Msn Nickleri

27 Aralık 2007 Perşembe

(u)--[Vay Benim Deli Gönlum Yarali Ku$a Döndu Güvendigm Daglara Kar Yagdi Birer Birer]--(u)

Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina asta öldür beni NE OLUR!

Keske daglara gelincik olsaydimda, oksamasini bilen avuclarinin icinde solsaydim.

Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan -olur, hayalde degil canimdasin.

Yildizlar Kadar Parlak, Yildizlar Kadar Güzelsin! Aranizdaki Tek Fark, Yildizlar Miljonlarca, SEN Se Teksin!!

Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan olur, hayalde degil canimdasin.

Delice sev,haince terket ama ALDATMA...(yoksa...)

Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina, asta öldür beni NOGLUR!

×÷·.·´¯`·)»HÅ$®€TÏÑ¿L€»»¥ÅÑÐÏ»»GÕÑLÜ(v)«(·´¯`· .·÷

BaTaN gUnEs uMuD oLsUn DoGaN gUnEs mUtLuGuN oLsUn !!!!!!!!!!!

Zaman,sevginin büyüklügünü anlatir...

Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdigini.

Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat...

BIR GUL OLMAK ISTERDIM, DALIMDAN KOPTUGUM AN YALNIZ SENIN ICIN KOPAYIM VE YALNIZ SENIN AVUCLARINDA SOLAYIM DIYE BIRTANEM...!

9 Ayak ucumda basladi sevgi... ...Simdi basimin tepesinde olusan bir dusunce yiginiyla bulutlardan asagi hizla dusuyorum, dua ediyorum parasutum acilsin.

Günese adini buzla yazan biri olursa, bilki o seni benden çok seviyor..

Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni EBEDiYEN SEVECEGiM

Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce

Birgün hayatin bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasiz gitmek istersen, yanima gel ki sana sensiz yasamanin, sensiz olmanýn ölüm oldugunu göstereyim...

Ne Elimden Tuttular Ne Yuzume Gulduler , Nede Bir Gun Olsun Ölümüne Sevdiler. Ben Sevdim Baskasina Verdiler. Bana Bu Dunyada Mutluluk Harammis meðer

Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdigini.

Sari giyer günes olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, -Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.

0 yorum: