Aşk Msn Nickleri

27 Aralık 2007 Perşembe

*Ben senin yasadigin gizli bir macerayim, Anlatilmaz bir roman,kapanmaz bir yarayim, Sigindigin limanlar unutturamaz beni, Ben senin yüreginde en büyük FIRTINAYIM!....

*Çekerim giderim, bende kiyarim sevgime, yanarim ölürüm, belli etmem kendime bile , aglamam hiç aglamam zaten alistirdim, yalnizliga yenilmem kendimi, artik ölsem bile seni aramam...

*1 gün hayatın bütün güzelliklerinden vazgeçip, Ölüme sessiz sedasız gitmek istersen, Yanıma gel ki sana sensiz yaşamanın, Sensiz olmanın ölüm olduğunu göstereyim.

*Sanma ki yerin dolacak, Senden başka biri benim olacak, Ya bana senin gibi bir sevgili, Ya sana benim kadar seven bulunacak...

*Aşk sevipte ayrı kalmaksa, Sevgilerin sonu hep ayrılıksa, Ömürlerin sonu hep böyle karanlıksa Al dünya bu aşkı, sende kalsın...

*Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Onu düzeltmek ise batan güneşe dokunmak kadar zordur. Sen o suya yazı yazdın. Şimdi güneşin batmasını bekle...

*Gözlerin dolarsa bir gün, bilki ben seni anıyorum. Kalbin yanarsa bir gün, bilki ben ağlıyorum. Bir gün ağlamak gelirse içinden, bilki bende YAŞAMIYORUM

*GüLmek Için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk GüLüŞüNde Saklıdır,sakın Ağlayım Deme Bilki Biryerlerde Senin Bir Tek GüLüŞüN Için Yaşıyan Vardır....

*Öyle zor ki düşüncelerimi söyleyememek, öyle zor ki gece uyumadan hep seni düşünmek, öyle zor ki gözlerine bakıpta seni seviyorum diyememek.

*Seni karanlık gecedeki yalancı yıldızlar gbi deil, mavi gecedeki adını gökyüzüne yazacak kadar çok sewdim!

*Bir anımsın okuyupta bitiremediğim, bir özlemsin yalvarıpta hükmedemediğim, bir sen sensin merhaba deyipte elveda diyemediğim, bir tek bildiğim var sensiz ben hiçim

*Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş... yok be aşkım asıl ölmek "sensizlikmiş

*Adını kalbime aşkla kazımıştım boşver aldırma belki bir gün silerim.Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.

*Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan.

*Haritalara bakıyorum evin yok. Sözcüklere bakıyorum adın yok. Kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok.

*Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil, onsuz yaşayamayacağın biriyle ol. Geldiği zaman boşluk dolduran değil gittiğinde yeri doldurulmayan biriyle ol.

*Hayat hiçbir insan için ağlamaya değmez. Zaten ağlamaya değen insan hiçbir zaman ağlatmaz. Sen yine de ağlamak istiyorsan başını dik tut. Göz yaşların ağlatan kadar alçalmasın.

нαуαттα кαяşιмα çιкαη єη zαναℓℓι ∂öηєкѕιη.!!!!

нєяşєуι ѕσя∂υğυм нαуαт вєηι яαнαт вιяαк

яσ¢к,мєтαℓ νє ƒяρ ує "şєутαη ιşι" ∂ιуєηℓєя.¢єναρ νєяιη :"şєутαη вυηυη ηєяєѕιη∂є?"

уιηє ѕєηѕιz güηєş вαтıуσя..уιηє ѕєηѕιz αкşαм σℓυуσя..вєηι вєкℓιуσя кє∂єяℓєя..уιηє gє¢єм нüzüη кσкυуσя...

"єѕкι ∂σѕттαη ∂üşмαη σℓмαz" вυηℓαя єη вüуüк уαℓαηℓαя.

уαℓναяιяιм ∂öη{∂ι¢єğιмι мι ѕαη∂ιη} ;ѕєηѕιz уαραмαм{gιвι мι gєℓισ ѕαηα} ;ѕєηѕιz öℓüям{∂ѕєм уαℓαη σℓυя} ;çüηкü ѕєηι ѕєνмιуσяυм!!!.

вιя тαтℓı αşк güℓüşü özℓє∂ι gözℓєяιм, νє ѕєη нαηgι αℓєм∂є нαηgι ∂üşℓєя∂є ιѕєη gєℓ, çüηкü güℓüşüηü çσк özℓє∂ιм

вιя zαмαηℓαя ƒıятıηαℓαя єѕтιяιя∂ιм єѕкιѕι gιвι ∂єğιℓιм şιм∂ι ∂єğιşтιм.

0 yorum: