Msn İletileri

4 Aralık 2007 Salı

coca colayım hayatın tadıyım pop kekım hamrumda starlıq var roccoyum shok ShEkerim- rodeotum aliler ahmtler içnm nutymaxsim ...:

...pReNsEs DeDiĞiN pAmUkTaN oLmAs PrEnSeS dEdiĞin tAş GiBi OlUr

[c=5].a.s.k.ı.m.s.e.n.i.s.e.v.i.y.o.r.u.m.[/c]

Sen Hiç Doğduna Pişman Oldunmu_?

AyNı Anda SuSunCa, AyNı Anda KonuşTuk
duyMazdan GeLdiySek BiLe...

вeηім κітαвιмdα yαzмαz сeκiртe gітмeκ

Bugün MoraLm Sıfırn aLtında on..Seni Düşündüm,Ama inan Bu Son!! MeseLa,Sen hiç Kardan aDam Yaptın mı,Basılmamış Kara Bastın mı?...

ßiz Nrde Hata Yaptk?! ßi anLk sinrLe onca resmi yaktık! Yırttık attık onuru çoğu kez.. Göz mü değdi be 'aşkım' imrenirdi herkes..

Yürüdüğümüz yoLLardan geçtim fark; yaLnızLık.. Şimdi tek başıma odamdaym, soğuk we karanLık..!

Ta$ oLsan diLe geLirdin.! İ$te öLe sewmi$tm.. Susacak kadar biLe yanımda deiLmi$sin, Geç Fark ettim...

Bu Cinayet… Günahın En Has Hali İhanet !! Hakkımı Ver Gideyim Adalet…!

Paşa gönlüm isterse severim, zorlama istersem sevdirirm.. Diyecksinki nereye kadar bu havalar, kim takar, devran dönene kadar!!

--...Ne ilktin..nede son..yaşadıgım hayat içinde küçücük bir oyundun..sevgiyle dogdun...nefretle yok oldun...üzgünüm canım unutuldun...

--kaLbım kıRık döKük yaRalı taMıraT neDenıYLe geLip gecici aşklara kapalıyım...

--Ortamın Bittigi Yerde Bis Başlarız Seklimiz İçin Ölür Tarzımız İçin Yaşarız

--ben hayrım ama aynım yok kaygım var ama kaybım yok sana saygım var ama tahammulum yok

--aşk a kan dökmek diosan sana dünyanın sah damarını keserım illede senin kanın diorsan muhım deil seni toprakda da severım...

--Bit olsam saclarında dollassam,yesem yesem doymasam.sonra ister duş al bogulayım ister iki tirnagının arasında citlat kurbanın olayım...

--ismini güneşe yazdım her safak vaktı dogsun die yüregine yüregımı yazdım için yandıgında benimde yansin die,adini can koydum sen öldügünde bende öleyım die...

--birak güneş dogsun birak dunya haine kalsın bırak yalancının degirmenı dönsün amaa yaşamayı bırakma sen yaşakı dünya İNSAN GÖRSÜN..!

--göz göze geldik ofsayt dedii...yanina yaklaştım faul dedi... göz kirptım cift vuruş dedi elini tuttum firikik dedi ansızım öptüm golllllll dedi

0 yorum: