Komik Msn Nickleri

20 Aralık 2007 Perşembe

Ayda 200 milyon kazanmak ister misiniz?… O zaman aya gidin.
Ben Aydan Sener bende Dünyadan Ufuk!!!
Ben seni, son Rondo bisküvimi verecek vede yolculuğa çıktığında arkandan ülker çikolata yemeyecek kadar çok seviyoyum…
Bi uçurumun kenarindan düssem ve tek dalim sen olsan düsmemek için seni kökünden sökerim..
Bilmemek ayıp değil yeterki çaktırma.
Bilmemek ayip degil, Yeter ki çaktirma…
Bir fil elektrik direginden daha yüksege ziplayabilir mi? Elektrik diregi ziplayamaz ki!..
Bir seyleri hatirlayamama ihtimaliniz seye baglidir, seye, hmmmm, kahretsin!
Bu erikson, başka erik yok.
Bu tüp bebek hatali; Hep gaz kaçiriyor…
çocugun biri birgün kafasini islatmadan sampuanlamaya baslamis. Annesi de: -Olum hiç saç islatilmadan sampuanlanir mi? deyince çocuk: Ama anne bu sampuanda "kuru saçlar için" yaziyor!!!
Deliye her gün sevgililer günü… Seni deli gibi seven delin…
Dertleşmek istiyorsan 1 tuşla, birisine sarılmak istiyorsan 2 tuşla, eğlenmek için 3 tuşla, mutlu olmak için 4 tuşla, hepsini istiyorsan benim numaramı tuşla
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış. Onuncu köyden sesleniyorum, Seni çok seviyorum.
Dun Doktora, gittim bobregimde kum, kalbimde seni buldular!…
Dün gece seni o kadar aradimki, Soguk vucuduma dokunmani okadar istedimki , yataga sensiz ve ciplak girmek zorunda kaldim! Nerdeydin canim pijamalarim..
Dün seni çok bekledik toplu resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldık!
Dünya döner ay kebap msn nickleri

Ege bir yunan gölü deeldir. -Ege bir Turk gölü de deeldir. -Binanaleyhh Ege bir göl deeldir.. (Kim söölemis bunu acaba)
Eger dünya delikanli olsaydi yuvarlak olmazdi
Eger turist sezonundaysak neden onlari avlayamiyoruz?
Elimde Japon yapistiricim var ama yapistirmaya japonum yok!!!
En son gülen sen olacaksın. . .çünkü geç anlıyorsun.
Erkekler ari gibidir,önce sokarlar sonrada Siskinlik gelir…
Erkekler limona benzer baktıkça ağzın sulanır yedikçe miden bulanır…
Erkekler neden kendileri ile ilgilenmeyen bayanlarin pesinden kosarki ! Köpeklerin kullanimayacagi otomobillerin pesinden kosmasi gibi !..
Eskiden toz pembe hayallerim vardi ;simdi pembesi gitti tozu kaldi

0 yorum: