İhanet Nickleri

27 Aralık 2007 Perşembe

SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!

ѕєη вєηι öуℓє вιя нαℓє gєтιя∂ιη кι ∂σѕтℓαяıм вιℓє güℓ∂ü αмα вєη ѕєηι öуℓє вιя нαℓє gєтιяє¢єğιм кι ∂üşмαηℓαяıη вιℓє αğℓαуα¢αк:






henüz kapatamadım yaralarımı kalbim buna izin vermedi hala kanıyor acıyor.Ben ne kadar inkar etsem de zordu senle yasamak.ama sensizlikte bi o kadar zormuş.Ben hala yaralarımla uğraşırken bugün gördüm ki sen kendi yaralarının merheminiçoktanbulmuşsun.yasadıklarımdan pişman değilim açıkçası ama bir gün olurda vazgeçemem dediğin bu kişiye geri dönmek istersen SAKIN deneme çünkü o kişiyi asla bıraktığın yerde bıraktığın gibi bulamayacaksın …


Bir daha hiç görüşmemekti senin seçimin seni severken kaybetmek niçin anlamsız bir öfkeyle doldu için seni kırdım biliyorum bir hiç için ayrılık nedenini hissediyorum artık dönüşü yok biliyorum her gün seni düşünüyorum ama artık sensiz yaşıyorum neyse canım sn son değildin ama bil ki son olabilirdin böyle olmasını da sen istedin beni zaten hiç sevmedin


Gozlerimden ya$lar akiyorsa, keyfimden degil gidi$indendir. Yumruklarimi vuruyorsam masaya sana kizdigimdan degil pi$manligimdandir. Sucu yalniz sende ariyorsam bilmedigimden degil gururumdandir. Sana hakaret ediyorsam kinimden degil uzuntumdendir Kalbimi sana sakliyorsam ölesiye sevmek isteyi$imdendir. $imdi senden ayrilmak istiyorsam sevmedigimden degil sevilmedigimdendir


HerKezin Biraz Faili Oldugu MecHuL Bir Cinayetim şimdi...

0 yorum: