Damar Nickler

19 Aralık 2007 Çarşamba

~ ηє уαяıη υмяυм∂α,ηє ∂є ∂üη ~

ѕözℓєяιη вüуüк, уüяєgιη кüçüк..уαηℓιѕℓαяıη çσк, ∂σgяυℓαяıη уσк.кєη∂ιηє göяє ѕαηѕℓι, вαηα göяє zαναℓℓι!!(No Commet!)

•ßєи уσℓυмυ ѕєçтιм уα ѕєи уα öℓüм ..•

ѕєиι ѕєν∂ιğιм кα∂αя нιç кιмѕєуι ѕєνмιуσяυм...

ѕση вι кєѕ уιηє σηα gι∂ι¢єм ѕση вι кєz ∂υ∂αğıηı öρü¢єм нαуαтıм νυя кαℓвιм....

Ўεмįήįm Ў£мįή DãмãяLãяıмdãkį Kãή Cãήlм ôLگµή.. گεndεή ßã$kãگıήı گ£v£яگ£m ßµ Cãή ßãήã Hãяãм ôLىµή...

∂üşмαη кєℓιмєѕιηιη αηℓαмιηι αякα∂αş ѕιƒαтιηι тαşιуαηℓαя∂αη öğяєη∂ιм...!
ѕєяѕєяιℓιк мι ؟ üѕтüмüzє уσк. ѕєνgιмι ؟ öℓüмüηє. αşк мı ؟ єη güzєℓιηє. ιçмєк мι ؟ αѕℓα. кανgα мı ؟ αтαяα αтαя, ѕαтıяα ѕαтıя..!

๓єтαllicα вι gяυq αуภเ zα๓αn∂α вi тαяzdıя!...

нαуαтı öℓє вιя уαşαкι нαуαт ѕєηι кıѕкαηѕıη öℓє вιя ѕєωкι öℓüм ѕαηα α¢ıѕıη...

αяα∂ιğιη_şєуιη_∂єğєяι_αяαякєη_νєя∂ιğιη_∂єğєя_к α∂α∂ ιя...

gι∂є¢єgιη уєяℓєяєєє αℓ вєηι∂є göтüя ѕєηѕιz нαуαт вєηιм ιçιη вιя öмüя..

вιя ∂ιℓєк αgα¢ı σℓѕαу∂ı єgєя ∂ιℓєğιмι кαℓємℓє ∂єğιℓ кαℓвιм∂єη αкαη кαηℓαяℓα αℓℓαнιм вιzι αуιямα уαzαя∂ιм...

gυη gє¢єя нєя ѕєу вıтєя αмα ѕєη вıтмєѕѕıη...

ßu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri... ßen Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!

Şehre lacivert gibi yapıştı yağmur!!

Dertlerimle başBaşayım.

KİM SEVDİ SENİ BNİM KDR istememem selamını artık yanlızım...

Pişmanım Herkezi İnsan Sanıpta Saçmaladım...

Ne İstediğimi ßulamadım Hala ßi Yanım Çek ßi Yanım Kal Der...

ßıktım Herşeyden SEnin Yüzünden Kahretsin....

4 duvar arası bana mesken.....

Yalnızım ßak Anladım Sevgiye Aç Sevgiye Muthaç.

SAna BENden bir söz kim sevdi seni bnm kdr...

Aşk mı dedin bna? SAÇMALADIN!.

Şimdi qit istemiyorum qelme Sakın.

0 yorum: