Yepyeni Msn Nickleri

20 Aralık 2007 Perşembe

> Zor alıştın zor ayakta kaldım, Kimsesiz geçen günlerde, Kolay değil elbet unutulmak, Gerçeği söylemek kendine, Ağla yüreğim ağla!

> Anlasana ask bıtmez bır anda, Ayrılık basar can damarıma, Yüregım senı secer her zaman, Bır daha bır daha!

> Senın hatırın olmasa senın askın olmasa, Gözüm görmez hıcbır seyı ceker gıderım, Her yerınde senden ız, Her yerınde sevgımız, Iste bende bu sehrı bundan severım!

> Sen gittin ya dün gece, Alaca karanlikta uyandim bu sabah, İlk defa korktum, yalnizliktan, Yorgun düstüm sensizligi dinlemekten, Gözlerimi açmaktan korktum ahh, Korktum sensizligi görmekten!

> Bugün ilk günüm sensiz, Alismak kolay degil, Böyle bir anda, Ayrildigimiza inanmis degilim daha!

> Gideceksin vakit ayrılık vakti, Bugün her günden daha uzun sanki, Bitti aşkımız yolun sonundayız, Her şey söylendi sırada susmak var

0 yorum: