Gece Nickleri

23 Aralık 2007 Pazar

İki damla gözyaşı düştü geriye,sonra kurudu tuzu kaldı geriye,denizleri aşıp aşkıma yol aldı,bir umutla yeşerip tekrar açacak diye...

GECEMİDİR İNSANI HÜZÜNLENDİREN,YOKSA İNSANMIDIR HÜZÜNLENMEK İÇİN GECEYİ BEKLEYEN,GECEMİDİR SENİ BANA DÜŞÜNDÜREN,YOKSA BENMİYİM SENİ DÜŞÜNMEK İÇİN GECEYİ BEKLEYEN..

Sıkıntı çekecek kadar gücüm,acı çekecek kadar sabrım kalmasada,seni sevecek kadar kalbim her zaman vardır...!!

TÜKENEN AŞKIMIN SONBAHARINDA NASIL SEVDALANDIM BİLEMEDİM,KİM BİLİR KAPINI KAÇ DEFA ÇALDIM,SENİ SEVDİĞİMİ SÖYLEYEMEDİM..!!

Eğer bir ressam;Gülün yere düştüğü anki sesi tabloya dökebilirse işte o zaman seni unuturum..

İNŞALLAH OL SENDE BÖYLE AŞIK OL DA BAK BİRİSİNE,BEN OLDUM DA NE OLDU SANKİ SENİN GİBİ BİRİSİNE...!!
MUTLULUK İSTERKEN ZALİM FELEKTEN,ŞU GÖNLÜM İSYANKAR ACI ÇEKMEKTEN,UĞRUNA ÇEKİNMEM İNAN ÖLMEKTEN..!!

Seni ölesiye sevdim kıymetini bilemedin,üzgünüm artık son şansını da kaybettin..!

SOKAKDA BİR KIZ GÖRDÜM TAKILDI GÖZLERİM GÖZLERİNE,AŞIĞIM ZANNETTİ BENİ KENDİNE,HALBUKİ NE BİLSİN BENZİYORDU;GÖZLERİ GÖZLERİNE..!!

Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden,geri dönmek isteyipde dönemeyince çaresizlikten delirten,hayatta bir defa görülebilen,harika bir RÜYASINNN.....!!!!

KENDİMİ BİR NOKTA KADAR KÜÇÜK GÖRDÜĞÜMDE,ANLAMLI BİR CÜMLENİN SONUNDA BULDUM...

Ne sen bir başkasından böyle bir aşk göreceksin,ne de bir başkası
benden...

1 yorum:

love_me dedi ki...

iyi hoşta utanmıyomusunuz insanların sözlerini çalmaya 2 cümle benim cümlem

Love_Me