Dertli Nickler

7 Aralık 2007 Cuma

aLtı EvLiya, üsTü EşkiYa, iŞTe ßuraSı MoLLaaRaP, ŞimDi DağılıN uLeyNnN..!

KaderimSe ÇekeriM, ÇilemSe GüleR GeçeriM..!

"EğeR ßiR YerDe KüçüK aDamlarıN ßüyüK GölgeleRi oLuşuyorSa, oRaDa GüneŞ ßatıyoR DemektiR..!"

ßiZ Bu aLemDe ÇaydanlıĞa KaN KoyaR ßıçakLa KarıştırırıZ DosT DeriZ CaN VeririZ aNcaK DosT uNutunCa öLürüZ..!

ßabaMa DedimKi; "ßeniM DeğeriM Ne KadaR? DünyalaR KadaR" DeDi.. PeKi DünyanıN DeğeRi Ne KadaR? DediM. "ßeŞ PaRa eTmeZ" DeDi..

"aNadaN DoğmaK, öLmeK iÇindiR."

"YaşamıN uZunluĞu DeğiL, NasıL YaşandıĞı öNemlidiR."

"HayaT BiR HikaYe, YaşasaN Ne oLuR, öLseN Ne oLuR?"

"YaşaM aCı ßiR SoğaNa ßenzeR, SoğaNı KaT KaT SoyarkeN, ZamaN ZamaN aĞlatıR."

"YiğitliK VurmakLa, aĞalıK VermekLe oLuR"

"CeplerDe ResmimiZ aLemDe iSmimiZ"

KıR KalbiMi GönlüN oLsuN.. aL HeR ŞeYi GözüN DoysuN.. ŞimDi ßaşKa KollardayıM ßu Da SaNa KapaK oLsuN..!

DünyaDa HiÇ KimseYe GüvenMe ÇünKü ßeyaZ GülüN BiLe GölgeSi SiyahTır

(%) SeNi SeveriM, SeNi SeveniDe SeveriM, SeNi ßeniM KadaR SeveniDe KurşuNa DizeriM (%)

In The ParK’ta GezerkeN, CigarettiYi iÇerkeN.. My FatheR GörDü SuÇ üSTü, I aM DüşTü KıÇ üSTü..

ßiR GüN TitreyereK uYanırsaN ßiL Ki ResmiNi öPtüğüM GündüR.. aMa ßiR GüN SebebsiZ YeRe GözyaşlarıN aKarSa, ßiL Ki öLdüğüM GündüR..

Dertli Nickler

6 yorum:

EmRe dedi ki...

ÖlÜm...öLüM..DedİğiNnEdİrKiĞüLüM bEnSeNiçiN yAsAmAyIgÖzEaLdIM...heyarkadas yin efkarlımısın ..eyarkadas yin efkarlımısn ...ğözlerimde nice gizlisırlar.dostelinden yaralımısn ..gozlerim degizlisırlar dostelişnden yarlaımısn aksamalar aksamalar ayrılık dan baska neyim var ak

EmRe dedi ki...

ben de birinisv miştim hemd ecoook ama onun bisevdiğivar mış ..sevdiğiolan birine bakmak biz eyakışmaz.gardas bizdelikanlıyızz severiz hemde alahınakadar..sildimide bir kalem desileriz biz delikanlıyız.. sevemsini bilenm sevsin diğerleria.q

EmRe dedi ki...

her cıkışın birde inişvar sen hep cıktın ..ben seni sevdik ce.gotun kaldı.ben seni bırakın ca .gotunyere indi.. (nedemişler ..gotuyereyakınolandan .korkcan..:D)

EmReReİs.. dedi ki...

Seni.Ne.Kadar.Çok .Sevdiğimi ((¯`·.¤¥§¦§¥¤.·´¯ . ¯`·.¤¥§¦§¥¤.·´¯)) Bilmekistemisin.. Yağmurlu.Bir Havada.Ellerini.Yağmura.Doğru.Aç.Seni.Tutamdığın.Yağmur.Taneçikleri.Kadar.Cok.SEVİYORUM...İşte.Seni.O Kadar. Çok .Seviyorum..Tutamadığın .Yağmurtanecikleri.Kadar...EmRe Reİs..
artis_006@hotmail.com
karizma_06emre@hotmail.com
((¯`·.¤¥§¦§¥¤.·´¯ EMRE.. ¯`·.¤¥§¦§¥¤.·´¯))

EmReReİs.. dedi ki...

BENDEKİ BUAŞK.NE3 GUNLUK NEDE 5 GUNLUK BENDEKİ BUAŞK BUCAN BU BEDEN CIKINCAYKADAR...!SEVGİLERİML SEN BENİ HİÇ SEVMESEND EBEN SENİ SEVDİMİŞTE ..BEGULUM AŞIĞIM YANMIŞIM SEVDANA KANMIŞIM ..İŞTEEE..AŞKI.BİLENDEĞİL.CEKEN.BİLİR é!^'+REİS_é!^'+'^% AKŞAMLAR...

EmReReİs.. dedi ki...

SEVENLER GECOLUR BUNU ANCAK SEVEN BİLİR BEN BİLİİRM ..!SEND EGİL SEN ANÇAK KENDİNEAŞIKEDR SONRADA CEKER GİDERSİN SEN ..!