Dikkat çeken Nickler

19 Aralık 2007 Çarşamba

***вєη ѕєηι ѕєη σℓ∂υğυη ιçιη ѕєν∂ιм... ѕєηιη σℓмα∂ığıηı вιℓѕєу∂ιм ѕєνмєz∂ιм...***
!!!_HaYaT BoS EgLeN cOs_!!!
***รєภเ รєשєภเ รєภ๔є รєש***
**αη ∂σѕтυм αşк ∂ιує вιя şєу уσк... αşк ∂є∂ιğιη üö güηℓüк єğℓєη¢є....**
^^αşıк σℓмαк ѕυçѕα вυ ѕυçα σятαк σℓυяυм...^^
(*_*)___αℓαуıηα ιѕуαη öℓüмüηє υℓтяαѕℓαη__(*_*)

_*_вєηιм ιçιη ναяℓığıη∂α вιя уσкℓυğυη∂α..._*_

***∂ιρтєуιм ѕση∂αуıм ∂єρяєѕуση∂αуıм...***

!!!__ρσρçυ σℓυρ ρσρσηυ ѕαℓℓαуα¢αğıηα...яσ¢к¢ı σℓ кαƒαηı ѕαℓℓα...__!!!

***bu hayat benim... kurallari ben koyarim...ben yasarim ...ve bedelini ben oderim...***

***ask eski bir palavra....artik bu diyardan gecmeyecek...***

***GeRcEkCi OL iMkaNsIzI IsTE....***

***kir kalbimi gonlun olsun..al herseyimi gozun doysun...simdi baska asklardayim buda sana kapak olsun..***

***ben mukemmel birine asik oldumm...***

***biz neler ictik neler yedik ama halen buradayiz....***

**eger..dunya...delikanli...olsaydi...yuvarlak...o lmazdi..**

***gozler aglamaz...ama yurek aglar...***

***ona soyleyin yurekli olsun...ona soyleyin asik olsun...ona soyleyin beni unutmasin...***

***yapamayacagin seylere soz verme....***

***__yannizlik zor is..ona alismak daha da zor is...***

***.icinden ne geliyorsa ole yap..***

1 yorum:

gülden dedi ki...

bugün oturup bir hesap yaptım sen+ben=sevgimizseni çooook seviyorum o kendini biliyo